Webinarium dla seniorów „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”
Departament Komunikacji Społeczne, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, informuje o możliwości udziału w webinarium „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów – III termin”, które odbędzie się 17 września 2025 roku w godzinach od 10:00 do 12:30.
REJESTRACJA NA WEBINARIUM CEDUR ODBYWA SIĘ POPRZEZ ELEKTRONICZNY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek, domów kultury itp.).
W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników
webinarium.
Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.
Informacje techniczne. W celu udziału w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Opłaty – udział w webinarium jest bezpłatny.
Webinarium jest organizowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister do spraw Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
W przypadku pytań – kontakt pod adresem e-mail: cedur@knf.gov.pl