Powiat Koszaliński

Powiat Koszaliński

A-
A
A+
A
A
A
A
A-
A
A+
A
A
A
A

Aktualności

Konkurs Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego „Granty sołeckie 2021”

Dodano: 16 lutego, 2021 | Autor: sylwia.wozniak@powiat.koszalin.pl

Konkurs Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego
„Granty sołeckie 2021”

Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego zaprasza do udziału w konkursie
„Granty sołeckie 2021”

Konkurs jest skierowany do wszystkich gmin reprezentujących sołectwa z terenu
Województwa Zachodniopomorskiego.

Celem Konkursu jest wspieranie rozwoju demokracji lokalnej i społeczeństwa obywatelskiego oraz wzmacnianie tożsamości i integracji społeczności lokalnej z inicjatywy sołectw w Województwie Zachodniopomorskim, w związku z celem strategicznym nr I „Otwarta Społeczność” celem kierunkowym 1.3 ”Rozwój wspólnotowości i tworzenie kapitału społecznego”, zgodnie z Uchwałą Nr VIII/100/19 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia po konsultacjach społecznych „Strategii Rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego z perspektywą do 2030 roku”.

Pula środków w konkursie 1.800.000,00 zł

W konkursie wyłonionych zostanie 180 Gmin (laureatów konkursu), przy czym z danej gminy wyłonionych może być maksymalnie 2 laureatów (sołectwa).

Nagrodą w konkursie jest możliwość otrzymania pomocy finansowej w wysokości 10.000 zł na sfinansowanie zgłoszonego do realizacji projektu. Pomoc przyznana zostanie gminom w drodze Uchwały Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego.

Nabór elektroniczny wniosków do konkursu poprzez generator wniosków Witkac
planuje się przeprowadzić od 12 lutego do 12 marca 2021 roku.

Warunkiem udziału w konkursie jest oprócz zgłoszenia elektronicznego dokonanie zgłoszenia konkursowego także w wersji papierowej, zawierającej podpisy Burmistrza/Wójta, Skarbnika Gminy i Sołtysa Sołectwa, które to zgłoszenie należy złożyć w:

Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
ul. Korsarzy 34,
70-504 Szczecin
do dnia 26 marca 2021 roku (decyduje data stempla pocztowego)

Zasady organizacji konkursu określa Regulamin konkursu. Ogłoszenie wyników konkursu zostanie podane do wiadomości za pośrednictwem strony internetowej UMWZ pod adresem:
www.wzp.pl oraz www.wrir.wzp.pl. Dalsze informacje będę zamieszczane i aktualizowane na stronie na bieżąco.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Rolnictwa i Rybactwa UMWZ pod nr tel. 91 44-10-217, e-mail: acieslicka@wzp.pl.

Jednocześnie WRiR informuje, że pod adresem www.witkac.pl opublikowany został Konkurs Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego „Granty sołeckie 2021”, natomiast nabór rusza z dniem 12 lutego 2021 roku o godzinie 07:00  i trwać będzie do dnia 12 marca 2021 roku do godziny 24:00.
Warunkiem udziału w konkursie jest oprócz zgłoszenia elektronicznego dokonanie zgłoszenia konkursowego także w wersji papierowej, zawierającej podpisy Burmistrza/Wójta, Skarbnika Gminy i Sołtysa Sołectwa, dołączenie załączników  (prawo do suponowania nieruchomością, cenniki, oferty, notatki z rozeznania rynku) i wysłanie na adres:

Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
ul. Korsarzy 34,
70-504 Szczecin
do dnia 26 marca 2021 roku (decyduje data stempla pocztowego)

Praca na platformie Witkac.pl wymaga rejestracji.

Załączniki do pobrania:

http://www.grantysoleckie.wzp.pl/granty-soleckie/do-pobrania

 

plakat informacyjny

regulamin_granty_soleckie_2021_zmianypdf0.1 MBPobierz
formularz_zgloszenia_2021(2)pdf0.1 MBPobierz

Udostępnij: Facebook | Twitter