webinarium – Bezpieczny senior – jak nie dać się oszukać w Internecie
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczny senior – jak nie dać się oszukać w Internecie” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
Webinarium odbędzie się 21 stycznia 2025 roku (17:00-18:45).
Celem webinarium jest zwiększenie poziomu świadomości seniorów oraz ich opiekunów odnośnie do zagrożeń pojawiających się w cyberprzestrzeni.
Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy
W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, placówek społeczno-kulturalnych np. bibliotek, domów kultury, itp.).
W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane do 20 stycznia 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.
Harmonogram:
Logowanie uczestników – od 16:45.
Rozpoczęcie webinarium – o 17:00.
Zakończenie webinarium – o 18:45.
Informacje techniczne
W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Kontakt
W sprawie webinarium prosimy o kontakt na adres e-mail: cedur@knf.gov.pl podając w temacie wiadomości tytuł i datę wydarzenia.